 |
 |
Giant oferuje swoim klientom coś więcej niż zwykłe aluminium. Opracował własną technologię Aluminium ALUXX, którą można określić jako mistrzowskie połączenie pierwszorzędnych materiałów i opatentowanych technik formowania oraz konstruowania ram.

Od ponad trzech dekad Giant znajduje się w światowej czołówce ośrodków zajmujących się projektowaniem aluminium. Prace badawcze obejmują zarówno manipulację strukturą atomową na poziomie mikroskopowym, jak i hydroformowanie ram. Aluminium ALUXX jest wynikiem tych starań. Dzięki własnym możliwościom produkcyjnym firmy Giant, każdy etap procesu produkcji jest ściśle monitorowany tak, aby każdy rower spełniał najsurowsze wymogi i najwyższe standardy jakości. Przekonaj się o efekcie prac naszych laboratoriów nad technologią Aluminium ALUXX i poznaj najlepsze dostępne ramy aluminiowe. Istnieją dwie klasy Aluminium ALUXX:
ALUXX SL
• Najlepszy stosunek wytrzymałości do wagi • Mistrzowskie techniki konstrukcyjne
ALUXX
• Wysoki stosunek wytrzymałości do wagi • Sprawdzone materiały i techniki konstrukcyjne

1.SZTYWNE I LEKKIE RAMY
CECHY: Formowany z surowców we własnych zakładach, opatentowany stop Giant ALUXX SL jest o 30% sztywniejszy niż tradycyjne aluminium serii 6061. Zwiększona sztywność pozwala inżynierom stosować mniej materiału, co powoduje, że ramy są lżejsze, a ani wytrzymałość, ani trwałość nie ulegają zmianie. KORZYŚCI: Rowerzyści mogą korzystać z lżejszych i sztywniejszych ram bez utraty wytrzymałości.
2.DOSKONALE DOPASOWANA JAZDA
CECHY: Nieobrobione zestawy rur ALUXX SL są następnie udoskonalane w złożonej serii procesów, które zwiększają wytrzymałość (wytłaczanie), redukują wagę (cieniowanie) i optymalizują kształty (formowanie). Dwie kluczowe technologie firmy Giant – FluidForming (formowanie za pomocą płynu pod wysokim ciśnieniem) i press-forming (tłoczenie na zimno) – stosowane łącznie pomagają wyeliminować wspawane wzmocnienia, poprawiają sztywność i zmniejszają wagę ramy. KORZYŚCI: W procesie zaawansowanej obróbki rur poprawiane są właściwości jezdne – w odpowiednich miejscach ramy zwiększana jest stabilność, a tam gdzie materiał okazuje się zbędny, jest on usuwany.
3.KONSTRUKCJA WOLNA OD WSPAWANYCH WZMOCNIEŃ
CECHY: Wielu producentów wykorzystuje wzmocnienia starego typu, czyli dodatkowe kawałki materiału spawane do zewnętrznej strony połączeń rury. Ma to służyć dodatkowemu wsparciu konstrukcji. Giant natomiast zapoczątkował i udoskonalił wykorzystanie zupełnie nowych metod, które nie wymagają stosowania dodatkowego materiału lub spoin. KORZYŚCI: Wytrzymalsze, lżejsze ramy z gładszymi liniami i mniejszą ilością połączeń są dostępne dzięki zaawansowanym możliwościom obróbki stopów aluminium.
|
|
 |
|
 |